Cara Nak Buat Bayaran Tnb

Lihat Cara Tebus Baucar SAVE 30 Di Kedai Elektrik. Perlukan bantuan ada sebarang pertanyaan.


Cara Bayar Bil Elektrik Online Maybank2u Azlanyussof

Sahkan dua kotak di bawah tu sebelum klik Mohon.

. Puas saya bersabar. Cuma saya nak tanya jika saya buat permohonan cerai ada ke hak2 yg sy nak tuntut tak dapat sbb saya yg failkan cerai bukan dia. RUJUK LANGKAH PERMOHONAN SALINAN SIJIL HILANG.

Pilih cara Penghantaran Salinan iaitu sama ada nak ambil sendiri atau penghantaran melalui pos dikenakan caj tambahan RM10. Dia ckp boleh da sbb 442022 baru JPN start balik keluarkan mykid. Dia mmg mahu ceraikan saya tp kenangkan ibunya dan anak2 dia x jadi.

Saya terus grk ke sana. Saya sangat sakit hati diperbuat seperti patung yg tiada perasaan. Dpt info My kid nie limit jgk.

Tye bole buat ke x my kid. So semua goodluck utk buat mykid anak nie Anak saya lahir Mac 2021. Saya buat smlm kt UTC KERAMAT KL.

Jangan lupa bawa Kad Pengenalan anda bil elektrik untuk tebus baucar di kedai elektrik tersebut. Langkah tebus secara manual sila rujuk senarai kedai-kedai elektrik yang berdaftar di laman web berikut. Buat bayaran dan klik hantar permohonan.

Dan dia mmg tidak sayang lagi pada saya. Boleh walk in terus takyah appt pn. Caj sebanyak RM30 akan dikenakan bagi setiap sijil yang dimohon.

Kira sape cepat dia dapat la.


Cara Bayar Bil Elektrik Online Maybank2u Azlanyussof


Tnb Careline Sila Gunakan Nombor Akaun Baharu Tnb Untuk Semua Transaksi Dan Pembayaran Bil Nombor Akaun Baharu Anda Tertera Di Hadapan Bil Facebook


Cara Bayar Bil Tnb Online Mauricectz


Cara Bayar Bil Elektrik Online Maybank2u Azlanyussof

No comments for "Cara Nak Buat Bayaran Tnb"